Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Panoptis ... Πανοπτης .... απόψεις , στοχασμοί ,οντολογικοί προβληματισμοί .: Συνοπτικα.(πισω απο την κουρτινα).

Panoptis ... Πανοπτης .... απόψεις , στοχασμοί ,οντολογικοί προβληματισμοί .: Συνοπτικα.(πισω απο την κουρτινα).

24/6/17

"Η Αγιά Σοφιά σύντομα θα λειτουργήσει ως ορθόδοξος ναός"


Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017 Δήλωση από Στρατηγό που συγκλονίζει: "Η Αγιά Σοφιά σύντομα θα λειτουργήσει ως ορθόδοξος ναός" Ο Στρατηγός κ. Ταμουρίδης Νικόλαος... δουλεύει στα κόκκινα με όσα συμβαίνουν στην Αγιά Σοφιά,,, και δεν διστάζει να το δείχνει,,,, όπως δεν διστάζει να δείχνει την υπερηφάνεια του που είναι Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος. Έτσι λοιπόν, δημοσίευσε στο προφίλ του την ανακοίνωση από το δελτίο τύπου της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ που είναι και στην διοικούσα επιτροπή, αλλά με ένα σχόλιο που δεν μπορεί να αγνοηθεί με τίποτα... “ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΝΑΟΣ! ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!” πηγη τρομακτικο

Η Βυζαντινή αυτοκρατορία,απο την Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ

BYZANTIUM THE LOST EMPIRE - Βυζάντιο Η χαμένη αυτοκρατορία by Hell

Απ'το Βυζάντιο ως την Επανάσταση του 1821

Hagia Sophia: Jewel of the Byzantines

Byzantium The Lost Empire full documentary by John Romer

22/6/17

Πυρρίχιος χορός, Σέρρα, στο Κρεμλίνο της Μόσχας (Video)

The Byzantine Empire Βυζαντινή Αυτοκρατορία Византийская империя

Βασιλεία Ῥωμαίων, Eastern Roman (Byzantine) Empire tribute flag & anthem

Memoir Enchordis-Cataphract Supremacy-Epic Music-A Tribute To Byzantine ...

Byzantine Cataphracts

The Byzantine Imperial Army

Οι Τούρκοι διάβασαν το Κοράνι στην Αγιά Σοφιά-


Οι Τούρκοι διάβασαν το Κοράνι στην Αγιά Σοφιά-Έντονη αντίδραση του υπ. Εξωτερικών Καλεί τη διεθνή κοινότητα να αντιδράσει 22.6.2017 | 09:11 Tweet Send Mail ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ Ως "μία καταφανώς απαράδεκτη πρόκληση στο θρησκευτικό συναίσθημα των απανταχού Χριστιανών και όσων τιμούν την πολιτιστική κληρονομιά της ανθρωπότητας" και μάλιστα "σε μία περίοδο που θα έπρεπε να προάγεται αντί να υπονομεύεται ο διαθρησκειακός διάλογος" χαρακτηρίζει το υπουργείο Εξωτερικών την ανάγνωση του Κορανίου και την τέλεση προσευχής εντός της Αγίας Σοφίας, παρουσία του επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της τουρκικής πρωθυπουργίας, η οποία μεταδόθηκε τηλεοπτικά από την κρατική τηλεόραση της Τουρκίας. Εκφράζοντας την αυστηρή καταδίκη του το ΥΠΕΞ τονίζει, στη σχετική ανακοίνωσή του, ότι η Αγία Σοφία, είναι ένα μνημείο που έχει χαρακτηριστεί από την UNESCO ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, επισημαίνοντας ότι "η απόπειρα μετατροπής της σε τέμενος, μέσω της ανάγνωσης του κορανίου, της τέλεσης προσευχής και σειράς άλλων ενεργειών, προσβάλει τη διεθνή κοινότητα, η οποία οφείλει να κινητοποιηθεί δεόντως και να αντιδράσει". Καλεί δε την Τουρκία "να επιδείξει συμπεριφορά σύγχρονης και δημοκρατικής χώρας και να προστατεύσει τον οικουμενικό χαρακτήρα της Αγίας Σοφίας, σεβόμενη την μακραίωνη παράδοση του πανανθρώπινου αυτού μνημείου». Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

Σε ζωντανή μετάδοση ανάγνωση κορανίου από την Αγία Σοφία


Δεν σέβονται τίποτα οι Τούρκοι: Σε ζωντανή μετάδοση ανάγνωση κορανίου από την Αγία Σοφία TOPICS:Αγιά ΣοφιάΚοράνιΟρθοδοξίαΤούρκοι FILE PHOTO: Protestors pray in front of the Hagia Sophia museum in Istanbul, Turkey. Thousands of protestors gather for protesting for Hagia Sophia museum to become a mosque again. Formerly the Hagia Sophia was a Greek Orthodox patriarchal basilica, then an imperial mosque, and currently a museum. EPA, ERDEM SAHIN, EPA, ERDEM SAHIN JUNE 22, 2017 Προκαλεί και πάλι η Άγκυρα προσβάλλοντας την Αγία Σοφία, καθώς σε απευθείας μετάδοση εκπομπής της τουρκικής κρατικής τηλεόρασης θα γινόταν ανάγνωση του Κορανίου εντός του Μνημείου και κατόπιν το κάλεσμα των πιστών με το «εζάνι» δυο μουεζίνηδων. Όπως αναφέρει το Anadolu και η εφημερίδα AKSAM, η εκπομπή της TRT «Αγία Σοφία – Η ώρα της Αφθονίας» επρόκειτο να αφιερωθεί στη χθεσινή μετάδοση στη «Νύχτα της Αποκάλυψης του Κορανίου» και θα είχε υψηλά ιστάμενους προσκεκλημένους, τον Επικεφαλής της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων, Μεχμέτ Γκιορκμέζ και τους πρώην επικεφαλής της Διεύθυνσης, Σουλεϊμάν Ατές και Αλί Μπαρντακόγλου. Όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα, «θα υψωθεί η φωνή του Κορανίου και του εζανίου μέσα στην Αγία Σοφία» και μαζί με τους Γκιορμέζ, Ατές και Μπαρτάκογλου, οι σπουδαιότεροι αναγνώστες του Kορανίου, μαζί με τους διεθνώς βραβευμένους αναγνώστες Kορανίου θα αναγνώσουν το βιβλίο. Η εκπομπή επρόκειτο να ξεκινήσει τα μεσάνυχτα και θα ολοκληρωνόταν με το κάλεσμα των πιστών για προσευχή (εζάνι) από δυο μουεζίνηδες από την Αγία Σοφία. Στην αρχή του Ραμαζανίου είχε οργανωθεί προσευχή έξω από την Αγία Σοφία, ενώ και πριν το δημοψήφισμα στην Τουρκία υπήρχε έντονη φημολογία ότι ο Ταγίπ Ερντογάν θα υιοθετήσει το αίτημα φανατικών ισλαμιστών, αλλά και μελών του κόμματος του για μετατροπή της Αγίας Σοφιάς σε τζαμί. Η Τουρκία δεν προχώρησε στην υλοποίηση των απειλών αυτών, αλλά ήδη από πέρυσι έχει αναθέσει στην κρατική τηλεόραση την απευθείας μετάδοση ανάγνωσης του Κορανιού από το μνημείο του παγκοσμίου και πανανθρώπινου πολιτισμού, την Αγία Σοφία. Share this: Πηγή: Δεν σέβονται τίποτα οι Τούρκοι: Σε ζωντανή μετάδοση ανάγνωση κορανίου από την Αγία Σοφία http://mignatiou.com/2017/06/den-sevonte-tipota-i-tourki-se-zontani-metadosi-anagnosi-koraniou-apo-tin-agia-sofia/

18/6/17

Atlantide: Byzantium (Eastern Roman Empire )

Atlantide: Byzantium (Eastern Roman Empire )

Atlantide: The Byzantines

Atlantide: The Byzantines

Atlantide: Byzantium (Eastern Roman Empire )

Atlantide: Byzantium (Eastern Roman Empire )

The Differences Between The Roman Empire and The Byzantine Empire

Top 10 Reasons the Byzantine Empire Was Among the Most Successful in His...

Ο πυρρίχιος που προκάλεσε σεισμό στο Κρεμλίνο | 24/10/2016

Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ : Η ΡΩΜΑΝΙΑ EΠΑΡΘΕΝ

PARTHEN I ROMANIA BY CHRISTOS KEMANETZIDIS 2011

O Pirixios Xoros [Performed at Athens Olympics]

ΠΟΝΤΟΣ - ΠΑΡΘΕΝ Η ΡΩΜΑΝΙΑ (ΜΕ ΣΤΙΧΟΥΣ)

Ἡ πτώση τῆς Ῥωμανίας

29/5/17 Πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός: Ἡ πτώση τῆς Ῥωμανίας Γράφει ὁ πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός Τὰ αἴτια τῆς πτώσης Ἀπὸ τὰ παραπάνω γίνεται φανερό, ὅτι ἡ πτώση τῆς Πόλης τὸ 1453 δὲν ἔγινε ἀπροσδόκητα, οὔτε μὲ αὐτὴν ἄρχισε ἡ τουρκοκρατία. Στὶς 29 Μαΐου 1453, ὅπως εἴδαμε, ἕνα μεγάλο μέρος τῆς Ρωμανίας ἦταν ἤδη κάτω ἀπὸ τοὺς Ὀθωμανούς, τοὺς Ἄραβες καὶ τοὺς Βενετούς. Ἀπὸ τὸ 1204 ἡ Πόλη δὲν μπόρεσε νὰ ἀναλάβει τὴν πρώτη της δύναμη καὶ ὅλα ἔδειχναν πὼς βαδίζει στὴν τελικὴ πτώση. Τὸ φραγκικὸ πλῆγμα ἐναντίον της ἦταν τόσο δυνατό, ποὺ ἀπὸ τὸ 13ο αἰ. ἡ Κωνσταντινούπολη ἦταν «μιὰ πόλη καταδικασμένη νὰ χαθεῖ».11 Ἡ ἅλωση ἦταν ἐξάλλου ἡ κατάληξη μιᾶς μακροχρόνιας ἀποσύνθεσης τῆς πολιτικῆς καὶ οἰκονομικῆς ὑπόστασης τοῦ Γένους. Ἀπὸ τὸ 13ο αἰ. ὁ Ἑλληνισμὸς εἶχε διασπαστεῖ καὶ διαμοιραστεῖ, στὸ μεγαλύτερο μέρος του, σὲ ξένους δυνάστες. Οἱ διεισδύσεις, ἔπειτα, μισθοφόρων στὸ στρατὸ καὶ ἀλλοφύλων στὸ διοικητικὸ μηχανισμό του εἶχαν προκαλέσει τὴν ἐθνολογική του ἀλλοίωση. Οἱ ἐμφύλιοι πόλεμοι... (1321-1328, 1341-1355), καὶ ἡ ἐσωτερικὴ ἀναρχία εἶχαν ἐπιφέρει τὴ δημογραφική του συρρίκνωση. Σοβαρὰ λάθη στὴν οἰκονομικὴ πολιτικὴ τῶν αὐτοκρατόρων, ὅπως ἡ συνεχὴς αὔξηση τῆς μεγάλης ἰδιοκτησίας σὲ βάρος τῶν μικρῶν, ποὺ πιέζονταν ἀπὸ τὴ δυσβάστακτη φορολογία, ἡ καταχρηστικὴ ἐπέκταση τοῦ θεσμοῦ τῶν «προνοιαρίων» καὶ ἡ ὑπερβολική, πολλὲς φορές, αὔξηση τῶν μοναστηριακῶν κτημάτων δημιούργησαν μιάν οἰκονομικὴ ὀλιγαρχία σὲ βάρος τῶν μικροκαλλιεργητῶν τῆς γῆς, μὲ ἀπόληξη τὴν οἰκονομικὴ κρίση. Τὸ ἐμπόριο εἶχε περιέλθει στὰ χέρια τῶν δυτικῶν καὶ οἱ δυνατότητες γιὰ οἰκονομικὴ ἀνάκαμψη περιορίστηκαν σημαντικά. Ὑπῆρχαν ὅμως καὶ πνευματικὰ αἴτια τῆς πτώσης. Οἱ θρησκευτικές, κοινωνικὲς καὶ ἰδεολογικὲς ἀντιθέσεις προκάλεσαν βαθειὰ σύγχυση, ποὺ λειτούργησε διαλυτικὰ στὸ σῶμα τῆς αὐτοκρατορίας. Ἰδιαίτερα οἱ δυτικὲς ἐπιρροὲς καὶ οἱ συνεχεῖς ὑποχωρήσεις τῶν πολιτικῶν στὶς δυτικὲς (παπικὲς) ἀπαιτήσεις, γιὰ τὴν ἀναμενόμενη στρατιωτικὴ βοήθεια, ὁδήγησαν στὴν πνευματικὴ ἀλλοίωση τοῦ Βυζαντίου, μὲ ἄμεσο κίνδυνο ἀπώλειας τῆς πνευματικῆς καὶ πολιτιστικῆς ταυτότητάς του. Γιατί, ἂν τὸ Βυζάντιο ἔπαυε νὰ διατηρεῖ τὴν πνευματικὴ καὶ πολιτισμικὴ ἰδιαιτερότητά του, ἀκόμη καὶ ἂν δὲν ἔπεφτε στὰ χέρια τῶν Τούρκων, θὰ καταλυόταν ἐσωτερικά, μεταβαλλόμενο σὲ πνευματικὸ προτεκτοράτο τῆς Φραγκιᾶς. Ἡ πρώση - κατὰ τοὺς ἀνθενωτικοὺς - ἦλθε ὡς σωτηρία, διότι κράτησε τὴν πνευματικὴ καὶ πολιτιστικὴ καθαρότητα τοῦ Γένους, τὸ ὁποῖο στὴ δουλεία, παρὰ τὶς ταλαιπωρίες του, μπόρεσε νὰ ἀνασυνταχτεῖ καὶ νὰ ἐπιβιώσει. Συνέπειες γιὰ τὸν Ἑλληνισμό Τὸ γεγονὸς τῆς ἅλωσης εἶχε τεράστια σημασία πρῶτα γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ καὶ τὴν κατοπινή του πορεία. Γιὰ τοὺς Ἕλληνες ἡ ἅλωση ὑπῆρξε μιὰ κρισιμότατη στιγμὴ στὴν ἱστορία τους. Γιατί ἄρχισε γι᾿ αὐτοὺς μιὰ περίοδος μακρᾶς δοκιμασίας μὲ μειωμένες οἰκονομικὰ καὶ πολιτικὰ τὶς δυνάμεις τους. Ἂν οἱ ψυχικὲς καὶ πνευματικὲς δυνάμεις τους δὲν ἦσαν ἀκμαῖες, εἶναι ἀμφίβολο, ἂν θὰ μποροῦσε τὸ Γένος νὰ ξεπεράσει τὶς συνέπειες τῆς πτώσης, ὅπως συνέβη μὲ ἄλλους λαοὺς στὴν ἱστορία. Ἡ ἐμμονὴ ὅμως στὴν ὀρθόδοξη παράδοση, καὶ μέσω αὐτῆς καὶ στὴν ἑλληνικότητα, κρατοῦσε δεμένο τὸ Γένος μὲ τὶς ζωτικὲς πηγές του. Ἡ ἀπώλεια εἰδικὰ τῆς Κωνσταντινούπολης ὑπῆρξε σημαντικότατο γεγονός. Ἡ Πόλη ἦταν ἡ συνισταμένη ὅλων τῶν ἐλπίδων τῶν Ῥωμηῶν. Ἡ διατήρηση τῆς ἐλευθερίας της, παρὰ τὴν τρομακτικὴ συρρίκνωση τῆς αὐτοκρατορίας, ἔτρεφε τὴν αὐτοπεποίθησή τους καὶ συντηροῦσε τὸν ψυχισμό τους. Ὅπως ὑπογράμμιζε πρὶν ἀπὸ τὴν ἅλωση ὁ λόγιος μοναχὸς Ἰωσήφ Βρυέννιος: «Ταύτης τῆς πόλεως ἱσταμένης, συνίσταταί πως αὐτῇ καὶ ἡ πίστις ἀκράδαντος· ἐδαφισθείσης δὲ ἢ ἁλούσης, ἅπερ, Χριστέ μου, μὴ γένοιτο, ποία ἔσται ψυχὴ κατὰ πίστιν ἀκλόνητος;» [δηλαδή: Ὅσο στέκεται ὄρθια αὐτὴ ἡ πόλη, μένει μαζί της ἀκλόνητη καὶ ἡ πίστη. Ἂν ὅμως κατεδαφιστεῖ ἢ ἁλωθεῖ, ποὺ νὰ μὴ γίνει, Χριστέ μου, ποιὰ ψυχὴ θὰ κρατήσει τὴν πίστη της ἀσάλευτη;] Μετὰ τὴν πτώση τῆς Πόλης ἡ δύναμη ἀντίστασης μειώθηκε σημαντικά, ὅπως δείχνουν οἱ ἀλλαξοπιστίες καὶ ἡ μοιρολατρικὴ στάση πολλῶν ἀπὸ τὸν κλῆρο καὶ τὸ λαό. Τὸ Γένος χρειαζόταν κάποια δύναμη, ποὺ θὰ ἐμπόδιζε τὴν ἀλλοτρίωσή του καί, θὰ ἐξασφάλιζε τὴν ἐπιβίωση καὶ ἀνάκαμψή του. Αὐτὴ τὴ δυσκολότατη, ἀλλὰ καὶ ἀναγκαιότατη ἀποστολὴ θὰ ἀναλάβει ἡ Ἐκκλησία, ὡς Ἐθναρχία. Σημασία γιὰ τοὺς Ὀθωμανούς Ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς Ὀθωμανοὺς ἡ ἅλωση εἶχε ἀνάλογη σημασία. Μὲ αὐτὴ νομιμοποιήθηκε ἡ νίκη τους πάνω στὴν Ἑλληνικὴ αὐτοκρατορία, ἡ ὁποία μὲ τὸ πάρσιμο τῆς Πόλης ἔγινε καὶ τυπικὰ Ὀθωμανική. Ἡ κατάκτηση τῶν ὑπόλοιπων ρωμαίικων ἐδαφῶν (Τραπεζοῦντας, κυρίως Ἑλλάδας) δὲν ἦταν παρὰ ἡ ὁλοκλήρωση τῆς ὑποκατάστασης τῶν Ἑλλήνων ἀπὸ τοὺς Ὀθωμανοὺς στὴν αὐτοκρατορία τους. Τὸ σπουδαῖο ὅμως εἶναι, ὅτι τὸ ἄλλοτε βάρβαρο τουρκικὸ φύλο τῶν Ὀθωμανῶν μέσα σὲ σύντομο χρόνο μπόρεσε νὰ συγκροτηθεῖ σὲ μιὰ πανίσχυρη αὐτοκρατορία καὶ νὰ ἐνταχθεῖ στὸ σύστημα τῶν Εὐρωπαϊκῶν κρατῶν. Μέσα στὰ ὅρια τῆς Ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας θὰ ἀγωνιστεῖ στὸ ἑξῆς ὁ Ἑλληνισμός, μαζί μὲ ὅλη τὴ Ρωμηοσύνη, νὰ βρεῖ τὸ δρόμο του στὴ νέα γι᾿ αὐτὸν πραγματικότητα.